Thursday, December 2, 2010

Peluang Keemasan datang hanya sekali..

Salam 1 malaysia. Disini saya akan menerangkan kepada anda di luar sana yang masih lagi tidak memahami apa itu pelaburan emas yang saya jalankan.
1. Membeli dan menjual jongkong dan dinar emas fizikal PublicGold secara terus kepada pelanggan.
2. Bagi anda yang jauh dari tempat saya, boleh menghubungi saya bagi mengetahui pelaburan emas dengan lebih jelas lagi.
Disini ada 2 jenis kategori pembeli
1. Ingin melabur disamping itu Ingin menjadi ejen dan berniaga emas? ( Modal RM 20k promosi hingga hujung tahun ini)
2. Hanya untuk simpanan sahaja.
Jika ingin menjadi ejen hantarkan butiran seperti berikut:
1. NAMA
2. ALAMAT
3. IC
4. EMAIL
5. NO TELEFON
6. NO MAYBANK OR PUBLIC BANK
7. ITEM YANG HENDAK DIBELI BAGI MENCAPAI STATUS EJEN.
Kesimpulannya:
Menjadi ejen adalah lebih baik berbanding simpanan sahaja. Hal ini kerana, kelebihan menjadi ejen boleh mengaut untung tambahan yang sangat lumayan.
Saya sendiri akan membantu anda menjadi ejen yang Berjaya seperti ejen-ejen rangkaian uncangemas group yang lain.
Pastikan anda mempunyai modal RM 20k. untuk menjadi ejen pada tahun hadapan ialah RM 100 000.
Ambil peluang ini dengan sebaiknya.
Hubungi saya di 013-6167173

No comments:

Post a Comment